reklama

Pieskovisko

Včera sme spolu s rodičmi pozerali vojenskú prehliadku v Moskve pri príležitosti osláv ukončenia vojny . Úplne ma fascinovalo, ako ju  Rusi pekne zorganizovali. Ruskí vojaci pochodovali ako jeden, dokonca aj Putin pôsobil na svoje pomery celkom milo (aspoň na mňa).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

  Veteráni rozdávali úsmevy na všetky strany a kývajúc karafiátmi, prechádzali Moskvou na nákladných autách. No to, čo ma bavilo najviac, bolo sledovanie tvári popredných predstaviteľov zúčastnených štátov. Na prvom mieste v mojom súkromnom rebríčku bol Japonec. Keď videl tú rozmanitosť ruských uniforiem(nehovoriac o tom, keď zbadal jazdeckú kavalériu), vždy mu hral na tvári taký „chutný“ detský úsmev. Druhé miesto obsadil Putin, ktorý bol hrdý na svoju armádu (dokonca aj Bush uznanlivo pokyvkával hlavou pri pohľade na ňu) . A tretie miesto vybojoval Gašparovič so žuvačkou v ústach, pri kladení vencov na hrob neznámeho vojaka. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Vždy ma pobavilo, ako sa vysoko postavení politickí činitelia vedia tváriť ako deti. Občas mi rokovania v parlamente (lepšie povedané zábery z nich) pripomínajú pieskovisko, na ktorom si stavajú hrady z piesku a z času načas si tresnú vedierkom po hlave. Medzi deťmi a nimi je však podstatný rozdiel: deti postavia spolu jednu bábovku a je po probléme. Politici si musia minimálne dvakrát hodiť piesok do očí. K dobru politikom však treba prirátať fakt, že jedia bez podbradníka. 

Zuzana Galková

Zuzana Galková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som študentkou vysokej školy. Mám 19 rokov. Veľmi rada a veľmi veľa čítam (žánrovo, neobmedzene okrem románov D. Steelovej:-). Rada počúvam hudbu,tiež sa neobmedzujem v rámci žánrov,no srdcovka je metal a jazz. Divadlo,literatúra a hudba sú veci, ktoré ma pohltili a bojím sa, že ma raz zhltnú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu