reklama

Letné reflexie alebo Ako sa Zuzka vybrala do sveta

V živote  každej mladej devy príde chvíľa, kedy musí vyletieť z rodného hniezda a pobrať sa do sveta na skusy(áno, páni, emancipácia, aj ženy chodia na skusy ). Nuž, jedného dňa sa aj naša Zuzana rozhodla, že sa z malého provinčného mestečka Martinom zvaného poberie v šíri svet a tak sa vybrala spolu s ďalšími 4 devami do ďalekej Viedne. A nielen tak na nákupy, ale na celé tri týždne priúčať sa divadelnému umeniu.  Skrátka, dievča si povedalo, že pozbiera svoje sebavedomie z dostihovej dráhy, zbalilo batoh a šlo. No takto, ešte tomu predchádzalo krátke presviedčanie kamarátok a až potom si ten batoh, potom čo ho dvakrát vybalila zbalila definitívne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Každopádne 11. augusta som sa ocitla vo Viedni s dvomi herečkami a jednou divadelnou vedkyňou v malom bytíku nad divadlom a všetky tri sme svorne nadávali, že sme také sprosté a dali sme sa nahovoriť. A najviac, sme nadávali my s Jankou – vedkyňou, lebo skutočnosť že tento workshop bude zameraný predovšetkým na herectvom nám akosi unikla. No, aspoň vieme, že analýze textu budeme obe musieť venovať v našom štúdiu viac pozornosti.  26 ľudí z 5 krajín, z toho 20 hercov. Viete predstaviť tú záplavu exhibicioinizmu? Viete si predstaviť zarytého introverta, trpiaceho ľahkou sociálnou fóbiou v takejto spoločnosti? Ani ja som si nevedela – už viem. Sú situácie, kedy človeku nepomôže nič lepšie ako terapia šokom. Všetky moje mindráky boli hneď druhý deň konfrontované. Nechcela som stáť na javisku? Stála som. Tak keď už musím, veď malý štek ma nezabije. Nie, teba nezabije, lebo budeš centrálna postava. Žiaden sociálny kontakt? Vieš Zuzi, ty máš také výraznejšie pery.... Super...Tak keď už, nech je to aspoň ten fešný hnedooký Poliak. Teraz si neodpustím vsuvku o všetečných princípoch fungovania vesmíru, roztopašnosti šťasteny a Murphyho zákonoch. Princípy sú veľmi všetečné, šťastena zúfalo roztopašná a Murphyho zákony? Áno, platia.   Proste, žiadne hnedé oči. Boli modré. A patrili jednej náruživej Maďarke. Tak a takéto bolo moje leto...

Zuzana Galková

Zuzana Galková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som študentkou vysokej školy. Mám 19 rokov. Veľmi rada a veľmi veľa čítam (žánrovo, neobmedzene okrem románov D. Steelovej:-). Rada počúvam hudbu,tiež sa neobmedzujem v rámci žánrov,no srdcovka je metal a jazz. Divadlo,literatúra a hudba sú veci, ktoré ma pohltili a bojím sa, že ma raz zhltnú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu