reklama

Zázraky televízie

Už „dávno“ som nebola chorá, a tak som si opäť pripomenula tieto pocity. Musím teda priznať, že tá chrípka vlastne prišla včas a pamäť mi osviežila dokonale. Ani by ste neverili, ako ľahko sa zabúda na zodratý nos od servítok, boľavé kĺby od teploty a hlavne na doobedný TV program!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

  

  Vzhľadom k tomu, že chorí sa musia šetriť, každé ráno v rámci zotavovacieho programu sledujem rok staré telenovely, rozprávky a okolo 13:00 prepínam na Primu a pozerám seriáli pre teenegerov (začína to Dawsnovým svetom končí Beverly Hills). Okrem toho, že sa pritom fajn vypotíte, aspoň na chvíľu zabudnete na vaše komplexy. Ak ste si mysleli, že ste nemožní pozrite si Beverly Hills a tento pocit zaručene zmizne. V prípade, že máte teplotu vyššiu ako 38,5 C môže sa stať, že upustíte nejakú tu slzičku za Elenu Olivaresovú a Diega, na Dylana začnete kričať, že to, čo urobil si Branda nezaslúži. Nebojte sa, za to môže zdravotný stav. Ak vás telenovely príliš učičíkali, v dnešných dňoch vám adrenalín dvihne hokej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V prípade, že sa zdravotný stav nezlepší , napriek pravidelným dávkam seriálov, vám nezostáva nič iné ako pokorne vybrať „zajacovku“ a dať si predpísať niečo silnejšie. Ak mám byť úprimná, ja sa už cítim lepšie a chvalabohu, som lekára navštíviť nemusela. Televízia robí naozaj zázraky!

Zuzana Galková

Zuzana Galková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som študentkou vysokej školy. Mám 19 rokov. Veľmi rada a veľmi veľa čítam (žánrovo, neobmedzene okrem románov D. Steelovej:-). Rada počúvam hudbu,tiež sa neobmedzujem v rámci žánrov,no srdcovka je metal a jazz. Divadlo,literatúra a hudba sú veci, ktoré ma pohltili a bojím sa, že ma raz zhltnú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu